Županijsko natjecanje djece

||Županijsko natjecanje djece

Županijsko natjecanje djece

ŽUPANIJSKO NATJECANJE DJECE – OBAVIJEST

1.Termin natjecanja:  11. rujna 2016. (nedjelja), 14,00h

2. Mjesto održavanja: Domagović (nogometno igralište)

3. Organizator: VZZŽ

4. Domaćin: VZG Jastrebarsko

5. Kategorije sudionika:

6. Učesnici:

  • Prvoplasirane tri ekipe sa općinskih i gradskih natjecanja, odnosno po jedna ekipa DVD-a direktno udruženih u VZZŽ,
  • direktan nastup imaju pravo prvaci iz prošlog županijskog natjecanja

 7. Dokumenti ekipa: – Popis natjecatelja, popunjen kompletno sa izračunatim ukupnim godinama starosti           za ekipu  i ovjeren u VZG/VZO/DVD, donijeti na natjecanje

8. Dokumenti natjecatelja : za indentificiranje članova ekipa služit će: Vatrogasna iskaznica, djeca –                     zdravstvena iskaznica (godine se obračunavaju prema datumu natjecanja, tablica u prilogu)

 9. Odjeća i obuća:

  • djeca -jednoobrazno odjevena (majice, trenirke-duge nogavice) u tenisicama, sa natjecateljskim oznakama za djecu

10. Vođenje ekipa:

  • Svaku ekipu vodi odrasli voditelj koji je odgovoran za ponašanje ekipe u vježbalištu i na prostoru održavanja natjecanja

11. Prijave:   PRIJAVE NATJECATELJA

  • Prijava sa točnim nazivima odjeljenja svaka članica Zajednice dužna je dostaviti najkasnije do: 05. rujna 2016. god. do 16:00 sati u Ured zajednice, Remetinečka 75 c. Zagreb, poštom na mail, vzzz@zg.t-com.hr ili fax 6526-740

(radi rasporeda nastupa te ispisivanja priznanja); (zakašnjele prijave neće se uvažiti).

12. Raspored nastupa:

  • Povjerenstvo za natjecanje VZZŽ izradit će redoslijed nastupa ekipa, koji će biti objavljen na Internet stranici  VZZŽ,  www.vzzz.hr, nakon prijava ekipa
  • VZG i VZO su dužne iste proslijediti svojim ekipama

13. Otvaranje i zatvaranje:

  • službenog otvaranja natjecanja neće biti
  • voditeljstvo natjecanja počinje natjecanje prozivkom ekipa koje su prve po rasporedu
  • svi učesnici (natjecatelji, voditelji ekipa, članovi voditeljstva natjecanja, suci i tehničko osoblje) dužni su prisustvovati na završnici natjecanja (proglašenje rezultata i zatvaranje natjecanja) propisno odjeveni (bez kaciga i oznaka)

14. Satnica: – pod točkom 1. ovog dokumenta određen je početak natjecanja

  • za prozivku će se uzimati u obzir satnice na rasporedima, ali voditeljstvo zadržava pravo promjena vezanih na broj učesnika i dinamiku odvijanja natjecanja
  • učesnici su dužni pratiti službene obavijesti i pozive na vježbalištu tijekom natjecanja

15. Suci:

  • Suce određeni na sjednici Povjerenstva 09.2016.godine

16. Nagrade: organizator  natjecanja (VZZŽ) osigurava:

  • Svakoj ekipi priznanje za sudjelovanje
  • Za tri prvoplasirane ekipe u kategoriji, pehari u trajno vlasništvo i svakom članu ekipe medalja natjecanja te diploma

17. Osiguranje članova ekipa:

  • VZG/VZO/DVD dužni su svakog sudionika svoje ekipe osigurati za dan natjecanja

18. Financiranje:

  • troškove opremanja ekipa i prijevoza na natjecanje snose VZG/VZO/DVD čije ekipe sudjeluju
  • troškove prehrane učesnika participira VZZŽ
  • troškove sudaca i tehničkog osoblja pokriva organizator natjecanja (VZZŽ)
  • troškove medicinskog osoblja u dogovoru sa domaćinom osigurava organizator natjecanja

19. Opremanje poligona:

Oprema za djecu:

  • VZG JASTREBARSKO (STAZA 1 + OPREMA ZA ŠTAFETU)
  • VZG JASTREBARSKO (STAZA 2 + OPREMA ZA ŠTAFETU)
  • VZG ZELINA
  • VZG ZAPREŠIĆ
  • VZG SAMOBOR
  • VZG VELIKA GORICA

20. Kontakti:

  • Za sva dopunska pojašnjenja, eventualna otkazivanja ( u zakazanim rokovima) i potrebne informacije obratiti se u Ured VZZŽ na telefon 6565-500 ili predsjedniku Povjerenstva za natjecanje (Franji Prišćanu) na mobitel 091/3310-805.

 

 

PREDSJEDNIK POVJERENSTVA

Franjo Prišćan

By | 2017-09-12T09:35:01+00:00 18.08.2016|Događanja|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment